onsdag 10 februari 2010

Lite örhängen

Love spell earrings

Det är inget nytt jag gjort, men det är sånt jag glömt bort att visa upp! Jag älskar örhängen trots att jag sällan använder några. Att göra örhängen blir för mig ett sätt att leva ut den lilla passionen. De här kommer jag att slänga upp i min etsy-butik för runt $10 som jag planerar att öppna innan den här veckan är slut. Prissättning är vansinnigt svårt ska ni veta, jag får både en känsla av att jag tar ut för lite och att jag tar ut för mycket. Hemskt svårt.

4 kommentarer:

Julia sa...

De i mitten i nedre raddan är jag beredd att köpa rakt av. En hundring? Plus en öl? =)

Anonym sa...

fina!
Visst är det galet svårt med prissättning, men 10$ är ett bra pris, sådär lagom :) jag brukar ta det för mina mindre/enklare örhängen :)

Deliana sa...

Julia, it's a deal!

Katafalk, Tack! Då kan jag ta det priset med gott samvete alltså :)

Julia sa...

Woot!