fredag 4 mars 2011

Utopi - all in a day's work



Bland det finaste jag får göra på mitt jobb är att fixa med events och signeringar. Det händer lite då och då, senast ungefär hela den här veckan. Men just onsdagen var speciell. Onsdagen var min dag. Jag tog initiativet, fick hit de jag ville ha på besök, organiserade, roddade. Fick ihop det. Det var otroligt stressigt emellanåt men allt funkade till sist.

Onsdagen var en dag i Utopis tecken. Utopi är ett nytt svenskt seriemagasin med fokus på sci fi, fantasy och skräck. För att presentera magasinet besökte Fabian Göransson, Kim W Andersson, Lina Neidestam, Loka Kanarp, Karl Johnsson och Aurora Walderhaug oss på bokhandeln. Förutom att presentera och signera sina serier så deltog också några av dem i en Live Drawing.

Jag är så nöjd med hur dagen blev, ett stort tack till mina vänner på Kolik Förlag!





Inga kommentarer: