måndag 4 mars 2013

Glossy, glossy


I fredags fick jag min senaste Glossybox. Jag har prenumererat i lite mer än ett år och är fortfarande supernöjd. Det är en liten låda som kostar 139 kronor i månaden och i varje låda ligger det 5 skönhetsprodukter. Det är en blandning mellan små prova-på-förpackningar och ofta också hela förpackningar. Jag kan inte påstå att jag varje månad är nöjd med precis hela boxen, men oftast faller 3-4 produkter av 5 mig i smaken så för mig är det otroligt prisvärt.

Jag är ohyggligt feg för att prova nya saker och därför hittar jag sällan nya skönhetsprodukter, vilket är varför jag började prenumerera till att börja med: för att prova nytt utan att det kostar skjortan. Jag har hittat en hel del nya favoriter den här vägen och trots att det är jag själv som betalar känns det faktiskt som att jag får en present en gång i månaden. Silly but true.

Den här månadens box var- förutom riktigt fin- fylld med pure loveliness.

Om du vill prova Glossybox så blir jag jätteglad om du skulle använda dig av den här länken eftersom det ger mig poäng som jag kan samla på och sen använda för att få en gratis box framöver.

Inga kommentarer: