torsdag 4 april 2013

Många men tomma.

Vad känner jag egentligen för #Blogg100 så här långt? Jag får ur mig en liten gnutta text varje dag men det är ju långt ifrån kvalitativa uppdateringar det rör sig om. Jag vill hålla ut tills jag har kommit i mål, men jag ska fundera lite på hur jag egentligen vill fortsätta efter det. 

Kanske blir det en eller två gånger i veckan? Bara jag håller mig aktiv och levande på ett eller annat sätt utanför Twitter. En gång i tiden bloggade jag regelbundet OCH kvalitativt. Det borde liksom  inte vara en omöjlighet att hitta tillbaks till det. Jag tror faktiskt att #Blogg100 ändå hjälper mig med det. Jag har tappat mycket av den ångest jag tidigare haft i samband med bloggandet, jag är inte så rädd för att publicera något som inte känns superintressant längre.

Imorgon bitti dock kommer något betydligt mer kvalitativt upp, dock inte här. Min fullängdsrecension av Bioshock Infinite kommer upp någonstans kring 08:00 men redan ikväll kan ni läsa en betydligt kortare version här.

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag förstår dig, skrev precis igår att jag känner mig lite tveksam och typ "klar" med den här utmaningen nu.

Delvis pga det du nämner, att det här med att ångesten för att publicera något som kanske inte känns klart eller bara är lite allmänt blaj, är borta nu. Vilket ju ändå borde vara en stor del av poängen med själva utmaningen.

Jag hoppas iaf att du fortsätter skriva även om det bara blir ett par gånger i veckan. =)