lördag 3 januari 2009

På bättre humör igen

Efter en stor caffe latte och mycket surfande på nätet så mår jag lite bättre nu. Några sista åtgärder tänker jag försöka mig på med laptopen och kamerna håller nog ett litet tag till men det är dags att planera för inköp av ny.

Allt mitt tekniska haveri kan vara till er fördel dock, för det innebär att jag behöver extra pengar och det i sin tur innebär att jag måste försöka sälja lite saker. Det luktar hattar, kjolar och väskor lång väg, tycker ni inte det? Nå, jag har UppCon att tänka på de här närmaste veckorna men efter det ska jag nog lägga ut en hel del grejer på tradera. Självklart tipsar jag er här på bloggen först innan jag lägger ut något.

Det är inte ofta jag säljer saker jag sytt, det ska ni veta, jag har alltid lidit av handikappande prestationsångest. Jag känner mig redo för att faktiskt sälja lite egensytt nu. Vi får se vad jag knåpar ihop för saker. :)

Inga kommentarer: