söndag 29 mars 2009

En sån där "söndag"

Som jag nog nämnde i förbifarten igår var det födelsedagsfest hos Hanna. Hatten jag visade upp igår var min födelsedagspresent till värdinnan. Jag hoppas hon får ut mycket glädje av den. Den imponerade tydligen gott nog på Cissi som förklarade för folk att jag var modist, vilket fick mig att småle lite. Tack söta Cissi!

Festen var väldigt trevlig, jag tar en hemmafest över en krogkväll hundra gånger om. På krogen får man liksom inte chansen att prata med folk ordentligt. Jag kan återigen konstatera att Hanna har fantastiska vänner. Några av dem kräver speciellt omnämnande och skamlöst länkande.

Dels har vi ju såklart Cissi, jag har läst hennes blogg till och från ett tag nu och tycker hon är en riktig kalaspingla. Rolig, smart, snygg och allmänt begåvad. Sådanna människor kan man inte få nog av! Dessutom har hon en härlig stilkänsla och är har minst lika mycket torktummlarskalle som jag har.

Sen måste jag ju nämna Tomas, trevligaste star wars-nörden jag träffat. Han och flickännen Yrsa är förutom ett jättegulligt par också väldigt trevligt festsällskap. Tomas träffade jag på lite krot och snabbt på Chicas Locas här sist men krogen är inte en bra plats för att prata med folk på ordentligt som bekant.

Julia var för mig helt okänd sedan tidigare. Ska jag skämmas för det? Det borde jag nog. Julia har de snyggaste ögonbrynen jag sett på länge och en väldigt snygg tatuering. Tilläggas bör också att hon är både snygg och smart dessutom. The whole package liksom.

Jag har inte så mycket annat att säga om festen, men delar med mig av några bilder Tomas tog från festen. Klicka här.

4 kommentarer:

Nancy sa...

Grymt snygg! Vad stärker du tyget med och hur?

Deliana sa...

Vet du vad Nany, jag tror nog faktiskt att jag ska ägna ett helt inlägg till just det där och jag lvoar att göra det idag. :)

Julia sa...

Tackar tackar! Generad men glad. =)

Tomas sa...

Åh, ärad!