onsdag 17 augusti 2011

Bioshopping bag

Det finns ett antal spelserier som liksom etsat sig fast i mitt hjärta och aldrig kommer att lämna mig. Bioshock är en sådan spelserie. Jag älskar ALLT med Bioshock. Estetiken, musiken, storyn, spelmekaniken, allt allt allt!

När jag skulle hitta på ett nytt pyssel till nästa nummer av LEVEL så var jag precis i behov av en tygkasse med lite längre remmar så att jag kan hänga den över axeln. Så jag kombinerade min kärlek till Bioshock med denna tygkasse samt lite textilfärg och voila! Bioshopping bag!

2 kommentarer:

Hanna Engkvist sa...

Hittade hitt genom att googla på "vändsy väst" och ska testa din metod ikväll. Tusen tack! Och nu såg jag att det är du som skriver om pyssel i Level, vad kul! Lägger till dig i min blogreader. :)

Deliana sa...

Vad roligt att du trivs! Välkommen. :)