onsdag 23 januari 2013

#Blogg100

Det var länge sedan jag skrev ett blogginlägg utan att nämna hur länge sedan det var jag sist skrev något. Minst lika länge sedan är det som jag skrev ett blogginlägg utan att lova bättring. Vad jag egentligen försöker säga är att det är alldeles för länge sedan jag skrev något sist och jag lovar att bättra mig. Det här är mitt första blogginlägg av 100 på 100 dagar.

#Blogg100 är Fredrik Wass påhitt och en riktigt bra idé. Jag såg det flyta runt på twitter och det kändes som ett utmärkt tillfälle att äntligen ta tag i mitt privata bloggande igen. 100 inlägg i 100 dagar för att kickstarta min kreativitet, för att döda min skrivkramp och för att utforska vad jag egentligen har att berätta för världen. Det är det som har dödat mitt bloggande, jag tappade bort vad jag hade som jag ville ha sagt. Mycket av det är kanske twitters och mina skrivjobbs fel men jag vägrar att tro att jag inte har mer text i mig än så.

 Well, vi får väl.

Inga kommentarer: