torsdag 24 januari 2013

Surprise! En försenad julklapp

De flesta som hamnar här vet sannolikt att jag samlar på den första generationens My Little Pony. Idag fick jag en försenad julklapp från min pojkväns syster. Den här luddiga skönheten tillhör So Soft-produktserien och heter Surprise, vilket är en smula ironiskt med tanke på hur förvånad jag blev när jag fick paketet.

Hon är i fantastiskt bra skick. Manen har sannolikt aldrig blivit borstad så hon har kvar originallockarna och hon verkar knappt lekt med över huvudtaget. Vanligtvis blir det slitage vid mulen och längst ner på hovarna men denna ponny är helt oskadd. Hon är helt enkelt underbar och ett mycket välkommet tillskott i min samling. Jag skulle nog våga säga att hon just nu är den finaste ponnyn i min samling.




Inga kommentarer: