onsdag 27 mars 2013

Askalas

Igår var jag på ett riktigt trevligt kalas. Electronic Arts och Dice visade upp Battlefield 4 för allra första gången. Press och gamercommunityfolk från hela världen (främst Europa) var på plats för att se de första 17 skälvande minutrarna av det som komma skall och efteråt låta oss bli bortskämda med öppen bar och fantastisk plockmat på Café Opera.

Jag hade en löjligt trevlig kväll. Vänner jag saknat, nya bekantskaper och internetvänner jag inte tidigare mött i köttet. Det var en fantastisk kväll på precis alla sätt och vis. Jag är fortfarande helt euforisk. Vad gäller själva spelet kan jag säga så här mycket:  jag är inte ett Battlefield-fan, så även om jag kanske inte känner peppen så är jag definitivt imponerad. Min kollega, Peter, skrev om sina intryck på Kraid.

(Jag är förresten smärtsamt medveten om att jag alltså ligger två bloggposter kort den här veckan. Jag tar igen det, jag lovar.)

Inga kommentarer: